2016
Eigen werk
2015
Centagon
2015
Centagon
Eigen CMS. Vooral voor Landingpages die leads snel en correct afhandelen. Met formulieren die gegevens doorgeven aan bezoeker, klant en CRM systeem.
https://promotions.farmosan.com/nl/rediar
https://promotions.farmosan.com/nl/rediar
2010
2010
Centagon
Movie voor interne presentatie van nieuwe hightech technieken van NXP. Huib deed de offline montage en Ralph de online montage. De 3d bestaat soms uit wel 14 verschillende lagen. Door de complexitiet van het model zijn binnen en buiten los van elkaar gerenderd. Model is in Max gemaakt door Marco. Omgezet naar Maya door mij. Verder is al het 3d werk door mij gedaan.
2010
Het idee was om veel meer dynamiek te hebben, maar animatie tijd was kort en er moest veel vertelt worden. Oscar deed samen met Ralph de editing en Rudolph maakte al de tekeningen. Ik zette ze om naar virtueel pop up met dikte en animeerde, belichte, renderde zoveel ik kon. Navteq Europe had er groot succes mee.
2008
B/Twentynine
In 3 dagen een spel maken, dat is doorwerken. Alle assets waren gelukkig al gemaakt. Ik heb zelf een 3d kaboutertje gemaakt, geanimeerd en omgezet naar een sprite animatie. Egon Verbakel heeft daarvoor een state-engine geschreven.
Ik had ook al een tool in flash gemaakt om de audio te kunnen vertalen naar explosie momenten en om de kabouter van loop richting te kunnen laten veranderen.
speel het spel online op www.createthedifference.nl
play the game here
Ik had ook al een tool in flash gemaakt om de audio te kunnen vertalen naar explosie momenten en om de kabouter van loop richting te kunnen laten veranderen.
speel het spel online op www.createthedifference.nl
play the game here
2008
B/Twentynine
Animatie voor een beurs. De machine was wel af maar te laat om het nog over te vliegen naar de beurs.
Het 3d gedeelte is "geschoten" alsof het een echte machine zou zijn. Alles wat de machine zou doen is geanimeerd en toen met een vaste camera en een bewegende camera "opgenomen" en daarna als video footage gemonteerd.
Het 3d gedeelte is "geschoten" alsof het een echte machine zou zijn. Alles wat de machine zou doen is geanimeerd en toen met een vaste camera en een bewegende camera "opgenomen" en daarna als video footage gemonteerd.
2008
B/Twentynine
Bata wil schoenen modulair gaan maken zodat ze ze in kleinere oplage kan maken, en precies op maat van de klant. Om dit idee te introduceren bij de verkopers maakte we bij B/Twentynine een film in stereo.
Ik maakte de schoen. Het decor van de schoen is van Elephants Dream, waar ik op dat moment de texturing van deed als eigen werk.
Ik maakte de schoen. Het decor van de schoen is van Elephants Dream, waar ik op dat moment de texturing van deed als eigen werk.
2007
B/Twentynine
Alle 2d en 3d animatie is door mij gemaakt.
Noud Claassen maakte het storyboard en zorgde voor de plaatjes.
De auto was gekocht op Squid en het gaat hier om een vanBerlo ontwerp.
De bedoeling is om uit te leggen dat het toch echt nodig is om van Car naar Car3 over te stappen, ondanks de kosten die dat met zich meebrengt.
Noud Claassen maakte het storyboard en zorgde voor de plaatjes.
De auto was gekocht op Squid en het gaat hier om een vanBerlo ontwerp.
De bedoeling is om uit te leggen dat het toch echt nodig is om van Car naar Car3 over te stappen, ondanks de kosten die dat met zich meebrengt.
2005
Van Berlo Studios
Voor de introductie van de 8000 series van Vogels hebben we een stereo presentatie gemaakt. Het speelde als decor bij de presentatie van de nieuwe serie. Met stukjes in een loop en naadloos aangesloten overgangen van de ene naar het ander hoofdstuk.
De wens was een boot rit van jungle eiland naar eiland, maar dat was budgettair onhaalbaar.
De wens was een boot rit van jungle eiland naar eiland, maar dat was budgettair onhaalbaar.
2005
Eigen werk
Dvd authoring van de eerste open film gemaakt.
Twee dvds, voor PAL en NTSC.
Encoding van de 24fps film naar 30fps en 25fps gemaakt, waar de audio voor de 25fps 4% sneller moest.
De dvds bevatten ook commentaar tracks en 35 subtitels.
Tevens de vertalingen verzorgt via internet.
Alle vertalingen rerenderd mbv een eigen geschreven programma. Talen waaronder Arabisch en Malayalam.
Alle assets zijn gemaakt door Andreas Goralcyzk en Matt Ebb.
Meer info op www.elephantsDream.org
Twee dvds, voor PAL en NTSC.
Encoding van de 24fps film naar 30fps en 25fps gemaakt, waar de audio voor de 25fps 4% sneller moest.
De dvds bevatten ook commentaar tracks en 35 subtitels.
Tevens de vertalingen verzorgt via internet.
Alle vertalingen rerenderd mbv een eigen geschreven programma. Talen waaronder Arabisch en Malayalam.
Alle assets zijn gemaakt door Andreas Goralcyzk en Matt Ebb.
Meer info op www.elephantsDream.org
2004
Van Berlo Studios
2001
NaN
Online spel samen met WP van Overbruggen (W!Games) gemaakt. Eerst kon men over New York vliegen, maar na 9/11 hebben we dat veranderd.
download windows version
download windows version
2001
NaN
Not a Number geeft een boek uit met daarin voorbeelden van hoe je zelf een 3d spel kan maken met blender. Ik krijg een spel voor mijn rekening: Blenderball. Een zelf bedacht concept, eigenlijk wilde ik een ronde flipperkast maar dat kon de physics engine niet aan, dan maar ballen verzamelen.
Als speler draai je de ringen om de juiste ballen in de juiste bakjes te krijgen. Met uitleg belandt het in het boek: The Official Blender Gamekit van No Starch Press.
download windows version
Als speler draai je de ringen om de juiste ballen in de juiste bakjes te krijgen. Met uitleg belandt het in het boek: The Official Blender Gamekit van No Starch Press.
download windows version
1997
NeoGeo
Laatste productie van NeoGeo voordat de 3d werkzaamheden werden verkocht aan Alatis Patent. Naast het Eindhovense Philips Stadion komt een Voetbal tentoonstelling met 360 graden projectie. NeoGeo verzorgde de spetterende opening; een "big bang" van niets via sterren naar voetbal. Voor deze productie gingen we 360 graden renderen.
1993
Philips wil een nieuwe organistatie structuur introduceren en doet dat met behulp van een "customer day".
Voor deze dag maakt NeoGeo (3d) samen met Jonathan Ellis (productie/script) en Studio Martin Melis (2d characters) een film.
Deze film wordt vandaag de fag nog steeds gebruikt als trainingsfilm.
Voor deze dag maakt NeoGeo (3d) samen met Jonathan Ellis (productie/script) en Studio Martin Melis (2d characters) een film.
Deze film wordt vandaag de fag nog steeds gebruikt als trainingsfilm.
1990
Eigen werk
Blender is best leuk om een 3d spel mee te maken. In een weekend maak ik Frogger, een kikker wil naar de overkant. Drie levels maar hoor.
download windows versie
download osx versie
download windows versie
download osx versie
1989
NeoGeo
Voor het cdi game "the Lostride" heeft NeoGeo alle graphics en movies gemaakt.
Het was een "shoot-m-on-the-rails". Er zijn honderden stukjes film gemaakt die met de lostboys speciale mpeg naadloos jump techniek aan elkaar werden afgespeeld via een scalectrix map builder.De stream had een sprite overdraw.
Een van de drie levels kwam voor mijn rekening, ook heb ik de administratie van alle filmpjes gedaan.
Leuk rapportje op blogspot: LostRide
Het was een "shoot-m-on-the-rails". Er zijn honderden stukjes film gemaakt die met de lostboys speciale mpeg naadloos jump techniek aan elkaar werden afgespeeld via een scalectrix map builder.De stream had een sprite overdraw.
Een van de drie levels kwam voor mijn rekening, ook heb ik de administratie van alle filmpjes gedaan.
Leuk rapportje op blogspot: LostRide
1989
NeoGeo
NeoGeo maakt een poort van "the LostRide" voor de Playstation. Met een officiele Sony Playstation develop kit krijgen we de playstation zo gek om fullscreen, fullspeed video af te spelen en dat ook nog te kunnen scrollen. Ik schrijf software om alle sprites, inclusief een font, in het super kleine geheugen van de playstation te krijgen. Daarbij maak ik ook alle graphics die nodig zijn voor de nieuwe features. Ton Roosendaal schrijft de game-engine en Frank van Beek schrijft de videoencoder en realtime decoder.
Zoek:
kleine update
joeri
Hee Chiel! wat goed man!
joeri
mijn oude stagebegeleider. ik zie dat je ook avm hebt gedaan aan de hku. Daar ben ik nu bijna mee klaar! Veel groeten
Chiel Verbakel (stagair b29)
hoi
ikke
Laat een berichtje achter